Blogginfo

En väldigt unikt upplagd men lättnavigerad bloggdesign som går i lila nyanser med inslag utav rosa. Lite ovanligare dropdownikoner i 3D som ser ut som knapparna från den klassiska windows :)

Bredd/width: 643px
Länk: En länk ser ut såhär.

Navigering i topspalten/"headern".
Sidmeny: Rymmer 20 utav de senaste publicerade inläggen
Header: Texten "tsukiis blogg" byts ut mot ditt namn, bloggnamn, citat etc.
Bloglovin: Jag lägger in din bloglovin-knapp
Profilbild: Byts ut mot din egen profilbild
Högerklicksskydd: Ja

OBS! Min bildlänk måste finnas kvar i sidmenyn längst ner :)
I priset ingår tjänsterna: jag lägger in designen, byter och redigerar profilbild, lägger in informationstext samt bloglovin knapp åt dig. Smidigt va? Du slipper all krångel och strul med designen!
Ikonen till vänster om de "senaste inläggen" ingår såklart. Bloggen har högerklicksskydd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Här kan du skriva lite info om dig/blogg eller vad du vill helt enkelt! Jag hjälper dig att lägga in informationstexten.

T S U K I I

RSS 2.0